Donateursbijeenkomst

Uitnodiging Jaarlijkse bijeenkomst Stichting Santpoort

Het verheugt ons om u uit te nodigen voor  onze jaarlijkse bijeenkomst.

De bijeenkomst zal zaterdag 30 september 2023 plaatsvinden in het Brederode Huys aan het Blekersveld in Santpoort-Zuid

14.30 Ontvangst in Brederode Huys

15.00 Welkomstwoord van de voorzitter Ton van der Wiel

15.15 Presentatie ‘Blekersduin in cultuurhistorische context’

15.45 Uitreiking 1e Zandpoort

16.00 Presentatie beleid door het bestuur

16.30 Aansluitend napraten met drankje tot 17.30 uur

Bij vertrek ontvangen de donateurs de Zandpoort. Mocht u niet kunnen komen, dan krijgt u als donateur natuurlijk de Zandpoort gewoon thuis in de brievenbus.

Wij verzoeken u om u uiterlijk 22 september aan te melden via onderstaand formulier, of per e-mail: donateurs@stichtingsantpoort.nl, of schriftelijk:

Duinlustparkweg 41
2082 EB Santpoort-Zuid

Uw partner of introducé is natuurlijk ook van harte welkom. Vermeld u s.v.p. “Aanmelding bijeenkomst 30 september”, uw naam, adres, telefoonnummer en/of emailadres en aantal personen.

We zullen de aanmeldingen afhandelen op volgorde van binnenkomst tot het maximale aantal bezoekers is bereikt. Zonder aanmelding is het helaas niet mogelijk om deel te nemen aan de bijeenkomst.