Aanmelden voor netwerk

Stichting Santpoort
IBAN: NL16 INGB00 036 06 774

Wilt u meehelpen  de kwaliteit van het woon- en leefmilieu van Santpoort goed te houden, meldt u zich dan aan als vrijwilliger onderaan deze pagina.

aanmelden als donateur: donateur

aanpassen van persoonlijke gegevens of opzeggen als donateur: donateurs@stichtingsantpoort.nl

aanmelden voor onze nieuwsbrief: Nieuwsbrief

Wilt u een vraag stellen of een opmerking maken, vul dan ons contactformulier in: overig contact

Help ons uw woonomgeving prettig te houden

Het gemeentebestuur wil de inwoners van Velsen meer laten participeren in de besluitvorming over hun eigen leefomgeving. Van die mogelijkheid willen wij actief gebruik maken. Daar hebben wij uw hulp bij nodig. Meldt u aan voor ons netwerk. Dan nemen wij contact met u op, indien er plannen zijn in uw woonomgeving of als wij uw specifieke deskundigheid nodig hebben.

U kunt zich hieronder aanmelden voor ons netwerk.

Aanmelden netwerk

Naam:*

Adres: *

Postcode: *