Activiteiten

[vc_row][vc_column width=”1/1″][a13_separator position=”full_width” type=”empty” margin_top=”20px” margin_bottom=”20px”][vc_column_text]

dorpsfeestbraderie
De activiteiten die de stichting onderneemt passen altijd binnen haar doelstellingen. Ze zijn aan de ene kant beleidsgericht, aan de andere kant actiegericht. Ze hebben dus aan de ene kant een initiërend karakter, aan de andere kant een ad hoc karakter. In dat laatste geval reageren we op plannen van overheid en particulieren.

De activiteiten liggen op het terrein Cultuurhistorie, Monumenten, behoud en versterking van Landschap en groen, en Ruimtelijke ordening. Lees hierover wat uitgebreider onder de desbetreffende menuknoppen.

Tenslotte zijn er de jaarlijks terugkerende activiteiten:

• Jaarlijkse uitgave van het tijdschrift “De Zandpoort” met artikelen over de historie en monumenten van Santpoort Noord en Santpoort Zuid.
  • Gemiddeld 3 nieuwsbrieven per jaar met actuele informatie.
  • Lezingen en excursies.
  • Kraam op de jaarmarkt tijdens de feestweek in Santpoort Noord in de eerste week van augustus.

[/vc_column_text][a13_separator position=”full_width” type=”empty” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row]