Dorpsfeestpuzzels 2018 van Stichting Santpoort

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Terug naar Stichting Santpoort informatiepagina’s

Speel mee met onze Dorpsfeest Puzzels. Onder de winnaars verloten wij echte Santpoortse prijzen van Santpoorts bier en van de Ruïne. Je kan kiezen uit drie puzzels.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1531520476490{background-color: #ffffcc !important;}”][vc_single_image image=”5473″ img_size=”full”][vc_column_text css=”.vc_custom_1531569445484{margin-top: 20px !important;padding-top: px !important;}”]Kom langs op de Jaarmarkt bij de kraam van Stichting Santpoort. Wij hebben voor jou 12 foto’s van bijzondere plekken in Santpoort. Raad de naam of het adres van deze 12 plekken en je bent winnaar. Voor echte Santpoorters een koud kunstje![/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][a13_button title=”Zie je op de Jaarmarkt!” text_color=”#ffffff” bg_color=”#ee220c” align=”right”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”2/3″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1531484545587{background-color: #ffffcc !important;}”][vc_single_image image=”5665″ img_size=”full”][vc_column_text css=”.vc_custom_1532787985919{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;}”]Doe de Dorpsfeest Speurtocht met je vrienden of het hele gezin. Deze speurtocht leidt je langs diverse historische punten in Santpoort. Santpoort is ontstaan in de 12e eeuw als gehucht en heeft dus een lange historie! Benieuwd wat er van deze geschiedenis nog zichtbaar is? Loop dan deze speurtocht! Voor je begint: download de instructies voor Speurtocht van de website.[/vc_column_text][a13_button title=”Start hier” text_color=”#ffffff” bg_color=”#ee220c” align=”right” href=”https://www.stichtingsantpoort.nl/feestweek-speurtocht/”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1531484561989{background-color: #ffffcc !important;}”][vc_single_image image=”5478″ img_size=”full”][vc_column_text css=”.vc_custom_1531500955730{margin-top: 20px !important;}”]Weet je echt alles van Santpoort? Doe dan de Fotopuzzel voor Kenners. Dit is een uitdaging. Niet iedereen lost deze puzzel zomaar even op! Je kunt de hele feestweek meedoen op de website. Dan kun je altijd nog even snel je oplossingen checken. Je oplossing moet uiterlijk vrijdag 4 augustus binnen zijn.[/vc_column_text][a13_button title=”Start hier” text_color=”#ffffff” bg_color=”#ee220c” align=”right” href=”https://www.stichtingsantpoort.nl/fotopuzzel/”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”2/3″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_tta_accordion style=”modern” color=”pink” spacing=”10″ gap=”20″ c_icon=”” active_section=”1″ collapsible_all=”true” title=”Echte Santpoortse Prijzen!”][vc_tta_section title=”De hoofdprijs: voor 10 personen alles over bier brouwen en proeven op Boerderij Landzicht (waarde €250)” tab_id=”1531492485548-59b9a3dd-c851″][vc_column_text]Bouw je eigen feestje met familie en vrienden! Alles over bier brouwen en proeven op Boerderij Landzicht voor 10 personen ter waarde van €250. Geniet van deze unieke locatie aan de Hofgeesterweg en van heerlijke Santpoortse Bieren! Deze prachtige hoofdprijs wordt verloot tussen alle goede inzendingen van alle puzzels

Wat onze bieren ‘Santpoorts Bier’ maken? Onze gersten en mouten halen we bij Korenmolen de Zandhaas, onze brouwerij is door lokale ondernemers verbouwd, ons bier wordt op ambachtelijke wijze door onszelf en naburige gastbrouwers gebrouwen. Wij komen uit Santpoort-Noord en daar zijn wij als lokale ondernemers trots op.

Zie de laatste Nieuwsbrief Santpoorts bier (PDF)[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”De prijs per puzzel: 4 kaartjes voor “De gouden eeuw van Brederode“ op de Ruïne.” tab_id=”1531492485626-ea242e08-93d5″][vc_column_text]Ga met het hele gezin of met vrienden naar “De Gouden Eeuw van Brederode”. Voor elke puzzel verloot de Ruïne onder de goede inzendingen een toegang voor 4 personen. Het Gouden Eeuw Weekend is op vrijdagavond 24 augustus en zaterdag 25 augustus. Johan Wolfert van Brederode en zijn vrouw Anna Johanna Nassau Siegen ontvangen u graag als speciale gast.

Wie zijn al hun andere hoge gasten en wat hebben zij u te vertellen? Het verhaal komt tot leven van de rijkste heer van Brederode, die tot de 10 rijkste Hollanders van de Gouden Eeuw behoorde. Hij was opperbevelhebber van het Staatse Leger en trouwde na de dood van zijn eerste vrouw met Louise van Solms. Zo werd hij de zwager van de Prins van Oranje, stadhouder Frederik Hendrik de Stedendwinger. Heer Johan Wolfert van Brederode kreeg maar liefst 21 wettige kinderen bij zijn twee vrouwen. Hoe kon het geslacht Brederode dan toch uitsterven? (foto: Anne Moss)[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Terug naar Stichting Santpoort informatiepagina’s

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]